بیم بان

Bimban

بیم بان

Bimban

دانلود مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 296 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1) تاریخچه پیدایش و شکل گیری تجارت الکترونیک: 12

2-2) تجارت الکترونیک: 15

2-3) مزایا و معایب اینترنت و تجارت الکترونیک: 15

2-4) تجارت الکترونیکی به عنوان یک بازار: 17

2-5 ) اشکال مختلف تجارت الکترونیکی: 18

2-6 ) انقلاب و اقتصاد دیجیتالی: 20

2-7 ) استفاده از تجارت الکترونیکی حرکتی به سوی اقتصاد دیجیتالی: 21

2-8 ) مدل های تجارت الکترونیک: 23

2- 8-1- مدل مصرف کننده- مصرف کننده: 24

2- 8-2- مدل تجارت- مصرف کننده: 24

2- 8-3- مدل تجارت- تجارت: 25

2- 8-4- مدل مصرف کننده- تجارت: 25

2-9) مزایای تجارت الکترونیک... 25

2-10) تجارت الکترونیک در ایران: 26

2-11) تاثیر تجارت الکترونیک بر بیمه : 28

2-12) کاربرد تجارت الکترونیک در صنعت بیمه : 28

2-13) بیمه: 29

2-14) مدل های بلوغ الکترونیکی: 30

2-15) مدل گارتنر: 31

2- 16 ) مدل بلوغ دولت الکترونیکی گارتنر: 32

2-17) بیمه الکترونیک: 36

2-18) تاریخچه بیمه الکترونیکی در جهان و ایران: 37

2-19) نحوه ی ارائه ی بیمه الکترونیک در شرکت های بیمه گر منتخب و پیش نیازهای آن: 40

2-20) پیش نیازهای پیاده سازی بیمه الکترونیکی: 42

2-21 ) پیامدهای پیاده سازی بیمه الکترونیک در صنعت بیمه: 43

2-22 ) توسعه نیافتگی بیمه در ایران: 46

2-23) پیشینه تحقیق : 47

دانلود مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

خلاصه فصل پنجم کتاب نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت تالیف واندا والاس با عنوان فرضیه بیمه

خلاصه فصل پنجم کتاب نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت تالیف واندا والاس با عنوان فرضیه بیمه
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 17
فرمت فایل pdf
حجم فایل 315 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
خلاصه فصل پنجم کتاب نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت تالیف واندا والاس با عنوان فرضیه بیمه

فروشنده فایل

کد کاربری 20803
کاربر

خلاصه فصل پنجم کتاب نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت تالیف واندا والاس با عنوان فرضیه بیمه

 

 

پاورپوینت حسابداری فعالیت های بیمه ای ( همراه با مثالهای تشریحی)

دانلود پاورپوینت با موضوع حسابداری فعالیت های بیمه ای ( همراه با مثالهای تشریحی)، در قالب pptx و در 69 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تاریخچه بیمه در جهان، تاریخچه بیمه در ایران، جایگاه بیمه بعداز انقلاب اسلامی، تعاریف واصطلاحات بیمه ای، بیمه، قرارداد بیمه، بیمه گر، بیمه گذار
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 50
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1627 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69
پاورپوینت حسابداری فعالیت های بیمه ای ( همراه با مثالهای تشریحی)

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع حسابداری فعالیت های بیمه ای ( همراه با مثالهای تشریحی)، در قالب pptx و در 69 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تاریخچه بیمه در جهان

تاریخچه بیمه در ایران

جایگاه بیمه بعداز انقلاب اسلامی

تعاریف واصطلاحات بیمه ای

بیمه

قرارداد بیمه

بیمه گر

بیمه گذار

بیمه شده

حق بیمه

خسارتهای تبعی

فرانشیز

بیمه  اتکائی

اصول بیمه

انواع بیمه ها

بیمه اشخاص

بیمه عمر

بیمه درمانی

بیمه حوادث

بیمه اموال

بیمه اتومبیل

بیمه حمل و نقل

بیمه مهندسی

بیمه مسئولیت مدنی پزشکان

حسابداری درآمدها و هزینه های بیمه ای

شناسایی درآمدها

هزینه های عملیاتی در موسسات بیمه

ذخایر فنی

ذخیره حق بیمه

ذخیره خسارتهای معوق (خسارتهای پرداخت نشده)

ذخیره تکمیلی

ذخیره مشارکت در منافع

ذخیره فنی خطرات طبیعی

عملیات بیمه اتکایی

محاسبه ذخیره حق بیمه و ثبتهای مربوط به آن

مثالهای تشریحی

 

قسمتی از متن: 

اصولا بیمه ها بر دو گروه کلی بیمه های بازرگانی و اجتماعی تقسیم می شود. مثلا سازمانهای تامین اجتماعی و خدمات درمانی در زمینه بیمه های عمومی و عام المنفعه نظیر بیمه های درمانی، بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمریهای مختلف فعالیت دارند. یعنی هدف، آن بوده تا اکثریت جامعه از طریق پوشش بیمه ای اجباری و عمومی بیمه شوند. در اکثر کشورهای دنیا بیمه های عمومی به صورت اجباری است تا منافع جمعی و ملی دستخوش حوادث و وقایع نگردد. اما شاخه اصلی فعالیتهای شرکتهای بیمه در زمینه بیمه های انفرادی و بازرگانی، اختیاری است نظیر بیمه عمر، آتش سوزی، بدنه اتومبیل، باربری و ... البته بیمه شخص ثالث اتومبیل علیرغم اجباری بودن، توسط شرکتهای بیمه عرضه می گردد.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " حسابداری فعالیت های بیمه ای "  می باشد که در حجم 69 اسلاید، همراه با توضیحات کامل و همچنین مثالهای تشریحی تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته حسابداری به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص 63 اسلاید pptx

این پاورپوینت در مورد برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص در 63اسلاید و شامل، برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص،بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظایف مدیر باز
دسته بندی اقتصاد
بازدید ها 86
فرمت فایل pptx
حجم فایل 538 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 63
پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص 63 اسلاید pptx

فروشنده فایل

کد کاربری 19520
کاربر

این پاورپوینت در مورد برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص در 63اسلاید و شامل، برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص،بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظایف مدیر بازاریابی و منابع می باشد...

 بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن
 بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت می کند.
 بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند.

بازارگرایی :گرایش به بازار و نیازهای مشتری که اولین ویژگی بازاریابی جدید است به عنوان یک فرهنگ و بینش پذیرفته شود .

بازارشناسی : شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوری ، ضبط  و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزای تشکیل دهنده نظام بازار مانند خریداران بالقوه و بالفعل ، فروشندگان ، واسطه های گوناگون ، رقبا ، سازمانهای تسهیلاتی و خدماتی و در نهایت همه عواملی که بر نظام بازار تاثیر دارند .

بازاریابی : بخش بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شرکت برای مناسبترین بازارها .

بازارسازی : نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی (محصول، قیمت ، توزیع و پیشبرد فروش )

نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی

کاملترین پکیج نمونه سوالات بیمه مرکزی ازمون بیمه های زندگی
دسته بندی بیمه
بازدید ها 49
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2938 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 84
نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی

فروشنده فایل

کد کاربری 23622
کاربر
 نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون  بیمه های زندگی بهمراه کلید سوالات با ایین نامه ها و اصطلاحات بیمه ای بصورت کامل شامل 465 سوال . 

در این پکیج تعداد  465 نمونه سوال به همراه جواب  ایین نامه ها وجود دارد که مورد نیاز داوطلبان آزمون نمایندگی بیمه های زندگی می باشد ، مطالعه این موارد احتمال کسب نمره قبولی را برای داوطلب افزایش می دهد .

سایر داوطلبان نیز می توانند از این پکیج کامل استفاده نمایند 

1- داوطلبان آزمون نمایندگی  بیمه

2- داوطلبین آزمون بیمه عمر 

3- داوطلبین آزمون بیمه ایران